ΕOTM
Θάσου 2, Μελίσσια 15127 Αθήνα
Τηλ: 211 740 2029
Φαξ: 211 740 2029

Συχνές Ερωτήσεις

Οι πιο συχνές ερωτήσεις

Οι άνθρωποι με τον τύπο του δέρματος, παιδιά κάτω των 18 ετών και άτομα που παίρνουν ορισμένα φάρμακα που μπορεί να προκαλέσουν φωτοευαισθησία, άτομα με ιστορικό καρκίνου του δέρματος στην οικογένειά τους δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το sunbed καθόλου. 2-3 συνεδρίες μαυρίσματος την εβδομάδα είναι εντάξει για όλους τους άλλους, αλλά βεβαιωθείτε ότι έχετε ξεκουράσδει το δέρμα για τουλάχιστον 24 ώρες ανάμεσα σε κάθε συνεδρία και τουλάχιστον 48 ώρες για τον τύπο του δέρματος 2. Το Ευρωπαϊκό Πρότυπο συμβουλεύει να μην υπερβαίνει τις 60 συνεδρίες ετησίως.
Η συνεδρία του κρεβατίου μαυρίσματος είναι το χρονικό διάστημα που χρειάζεται για να φτάσει το MED ενός ατόμου (ελάχιστη δόση που προκαλεί ερύθημα). Αυτό είναι το σημείο πριν από την υπερβολική έκθεση και το εγκαύμα, η οποία πρέπει πάντα να αποφεύγεται. Συνεπώς, η σύνοδος θα εξαρτηθεί από τον τύπο του κρεβατίου μαυρίσματος που χρησιμοποιείται, ο τύπος δέρματος του προσώπου που το χρησιμοποιεί και το σημείο ανάπτυξης του μαύρισματος. Ποτέ μην κάνετε ηλιοθεραπεία σε εξωτερικούς χώρους την ίδια ημέρα έχετε κάνει την συνεδρία μαυρίσματος.
Αυτό εξαρτάται εντελώς από το είδος του κρεβατίου μαυρίσματος που προσφέρονται. Η δύναμη και η έξοδος της UV μπορεί να ποικίλλει σημαντικά από ξαπλώστρα σε ξαπλώστρα. Ένας φορέας που είναι επαγγελματίας θα παρέχει συμβουλές σχετικά με το σωστό μήκος που έχει μια συνεδρία,εξαρτάται από την ξαπλώστρα,τον τύπο του δέρματος και το στάδιο της ανάπτυξης του μαυρίσματος. Ένας νέος κανονισμός απαιτεί τώρα από όλες τις ξαπλώστρες να έχουν μέγιστο επίπεδο ακτινοβολίας των 0.3W / m2 και αυτό θα σημαίνει ότι η διάρκεια μιας συνεδρίας θα πρέπει να αυξηθεί ώστε να επιτευχθεί η ίδια δοσολογία.
Υπάρχουν δύο τύποι καρκίνου του δέρματος - μη μελανώματα τα οποία μπορούν συνήθως να αντιμετωπιστούν εύκολα. Το δεύτερο είναι το κακόηθης μελάνωμα, το οποίο αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα μπορεί να αποβεί μοιραία. Κάποια στοιχεία δείχνουν ότι τα ηλιακά εγκαύματα και η υπερβολική έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία είναι ένας από τους πιθανούς παράγοντες κινδύνου για καρκίνο του δέρματος. Προκύπτει, επομένως, ότι αποφεύγοντας τα μελανώματα μπορούν να βοηθηθούν από τον έλεγχο της έκθεσης στην ακτινοβολία UV—ιδιαίτερα στα παιδιά. Το κακόηθες μελάνωμα είναι πιο διαδεδομένο σε μέρη του σώματος που κανονικά δεν εκτίθενται στο ηλιακό φως, γεγονός που υποδηλώνει ότι είναι εκείνες οι περιοχές που έχουν να αντιμετωπιστούν διακοπτόμενα,οι υπερβολικές δόσεις της ακτίνας υπεριώδους που είναι πιο ευάλωτες—ή ότι η υπερβολική έκθεση της UV δεν είναι η μόνη αιτία. Η ελεγχόμενη έκθεση σε υπεριώδη ακτινοβολία, είτε στο φως του ήλιου ή σε μια ξαπλώστρα, είναι σημαντικό να αποφεύγεται η υπερβολική έκθεση και τα ηλιακά εγκαύματα.
Τα sunbeds προσφέρουν ένα ελεγχόμενο τρόπο για να μαυρίσει κανείς και να μπορούν να παρέχουν τα κατάλληλα επίπεδα της υπεριώδους ακτινοβολίας για να εξασφαλίσει κανείς επαρκή επίπεδα βιταμίνης D,να επιτευχθεί και να διατηρηθεί (βλέπε παράγραφο σχετικά με βιταμίνη D για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα). Το μαύρισμα στο φως του ηλίου σημαίνει οτι ο φορέας μπορεί να υποβάλλεται σε διαφορετικά επίπεδα της υπεριώδους ακτινοβολίας, ανάλογα με την ώρα της ημέρας, την τοποθεσία του κόσμου,τον μήνα του έτους και ούτω καθεξής. Στο ένα κραβάτι μαυρίσματος, υπάρχει ένα πρόγραμμα μαυρίσματος που μπορεί να αναπτύξει και να εξασφαλίσει στον τύπο του δέρματος το είδος του κρεβατίου μαυρίσματος που πρέπει να χρησιμοποιήσει, λαμβάνοντας το υπόψη ώστε να διασφαλίσει ότι πέρα από την έκθεση των ακτινών,και συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας καψίματος, θα αποφευχθεί.
Όχι.Το μαυρισμένο δέρμα προστατεύεται από τα ηλιακά εγκαύματα,πιστεύεται ότι είναι η κύρια αιτία του μελανώματος. Εάν μπορείτε να αποφύγετε να καίγεστε απο τον ήλιο,υπάρχουν οφέλη από τη μέτρια έκθεση στον ήλιο (βλέπε παράγραφο βιταμίνη D) θα υπερβαίνουν κατά πολύ τους τυχόν κινδύνους.
Αν και χρειάζεται να ληφθούν προφυλάξεις, τακτικές, μέτρια ποσά για απροστάτευτη έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία είναι απολύτως απαραίτητα για την καλή υγεία. Ανεξάρτητη επιστημονική έρευνα έχει δείξει ότι αν ζείτε σε μια ηλιόλουστο ή όχι και τόσο ηλιόλουστο κλίμα, αλλά εκθέσετε τον εαυτό σας στον ήλιο, τότε η συνεπαγόμενη αύξηση της παραγωγής της βιταμίνης D θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον κίνδυνο απο μια σειρά από εξουθενωτικές και θανατηφόρες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων του παχέος εντέρου, του μαστού, του προστάτη και του καρκίνου των ωοθηκών,απο καρδιακές παθήσεις,την υψηλή αρτηριακή πίεση,τον διαβήτης τύπου 1,την σκλήρυνση κατά πλάκας και την κατάθλιψης.
Αν δεν έχετε την ευκαιρία να βγείτε έξω στον ήλιο ή προτιμάτε ένα πιο ιδιωτικό και ελεγχόμενο περιβάλλον, το να κάνετε σολάριουμ αντιπροσωπεύει μια βιώσιμη εναλλακτική λύση απο το φυσικό φως του ήλιου για την τόνωση της παραγωγής της βιταμίνης D. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η ακτινοβολία που εκτίθεται σε μια εσωτερική εγκατάσταση μαυρίσματος είναι το ίδιο με αυτό που παίρνετε από τον ήλιο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να λάβετε τις ίδιες προφυλάξεις που θα κάνατε αν ήσασταν στο φυσικό φως του ήλιου.

Advertisement

Advert/Link/Text

Advert/Link/Text


Μέλη της ΕΟΤΜ

Logo Deja Vu Logo Hempz Logo Iso Italia Logo KBL Megasun Logo King Sun Logo King Tan Logo Mystic Tan Logo Solarium Psychiko Logo Soleil Plus Logo Sun Angel Logo Sunlounge Logo Supre