ΕOTM
Θάσου 2, Μελίσσια 15127 Αθήνα
☏ 211 740 2029
info@eotm.gr

Βιταμίνη D: Γεγονότα

Απαραίτητη για την καλή υγεία

Ιατρικές μελέτες σε όλο τον κόσμο έχουν αποδείξει τα οφέλη της βιταμίνης D σε συνδυασμό με:

  • Cellular Υγεία: συμπεριλαμβανομένου του μαστού, του παχέος εντέρου και του προστάτη
  • Υγεία των Οστών: συμπεριλαμβανομένης της οστεοπόρωσης, καταγμάτων του ισχίου, οστεομαλακία και κατάγματα ισχίου
  • Health Organ: συμπεριλαμβανομένης της υψηλής πίεσης του αίματος, υπέρταση και καρδιακή νόσο
  • Ψυχική Υγεία: συμπεριλαμβανομένης της ΕΔΕ, PMS, η κατάθλιψη και η γενική διάθεση
  • Αυτοάνοσα νοσήματα: συμπεριλαμβάνει σκλήρυνση κατά πλάκας, διαβήτη τύπου 1 και ρευματοειδής αρθρίτιδα
  • Διαταραχές του δέρματος: συμπεριλαμβανομένης της ψωρίασης προγράμματα παχυσαρκίας και της άσκησης
  • Το φως του ήλιου είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να παράγειτο σώμα βιταμίνη D. Ωστόσο, το χειμόνα, το σώμα μας μπορεί να κατασκευάσει μόνο βιταμίνη D από την έκθεση στον ήλιο κατά τους μήνες Μάιο έως Οκτώβριο. Εκτός από αυτούς τους μήνες, ο ήλιος δεν είναι αρκετά ισχυρός.

Θεωρείται από πολλούς ως η κύρια αρχή για την βιταμίνη D,καθώς ο Δρ Michael Holick (καθηγητής της ιατρικής, της φυσιολογίας και βιοφυσικής στο Boston University School of Medicine, ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια των ΗΠΑ), συνιστά οτι το καθημερινό ποσό των 1.000 IU είναι αναγκαίο για τη διατήρηση ενός υγιούς επιπέδου. Είναι πολύ δύσκολο να τρώμε τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη D σε καθημερινή βάση για την επίτευξη αυτών των επιπέδων. Τα περισσότερα συμπληρώματα πολυ-βιταμίνης παρέχουν μόνο 400IU βιταμίνης D.

Η απροστάτευτη έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία φτάνει στο 25% του 1 MED, 2-3 φορές την εβδομάδα συνιστάται από τον Δρ Holick για να εξασφαλισθούν επαρκή επίπεδα βιταμίνης D. Ανάλογα με τον τύπο του δέρματος, ο ισοδύναμος περίπου χρόνος είνα 5 λεπτά σε απροστάτευτη έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία 2-3 φορές την εβδομάδα.

Στο φυσικό ηλιακό φως, η λέξη « απροστάτευτο » είναι πολύ σημαντικό, καθώς οι κρέμες SPF μειώνουν την ικανότητα του σώματος να παράγει βιταμίνη D από έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία έως και 97%.

ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΒΙΤΑΜΙΝΗΣ D;
Ηλικία:

όσο πιο μεγάλος είστε, τόσο πιο δύσκολο είναι για το δέρμα σας για να παράγει βιταμίνη D από τον ήλιο.

Τρόπος Ζωής:

Όσο περισσότερο χρόνο περνάτε σε εσωτερικούς χώρους κατά τη διάρκεια της ημέρας,τη λιγότερη ευκαιρία έχετε να παράγεται βιταμίνη D.

Γεωγραφική τοποθεσία:

Στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία,που έχουν με σχετικά μεγάλους χειμώνες,μπορείτε να λάβετε λιγότερο ήλιο κατά τη διάρκεια του έτους, επειδή το φως του ήλιου δεν είναι αρκετά ισχυρό για να παραχθεί βιταμίνη D το χειμώνα.

Γενεά:

Οι άνθρωποι με πολύ σκούρο δέρμα, ιδιαίτερα εκείνων της Ασίας και της Αφρικής - Καραϊβικής καταγωγής δυσκολεύονται να παράξουν βιταμίνη D από την περιορισμένη ηλιοφάνεια.

Κουλτούρα:

Ορισμένες κουλτούρες απαιτούν οι γυναίκες τους να καλύπτονται εξ ολοκλήρου με βαριά ρούχα που εμποδίζει την επαφή με τον ήλιο.

εντερικές ασθένειες:

Για τα άτομα με τη νόσο του Crohn, κυστική ίνωση και ορισμένες άλλες εντερικές παθήσεις,οπού το έντερο δεν μπορεί να απορροφήσει αποτελεσματικά τη βιταμίνη D από τη διατροφή ή το συμπλήρωμα.

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΒΙΤΑΜΙΝΗΣ D ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΑΠΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.

Οι περισσότερες πολυβιταμίνες περιέχουν μόνο 400IU της βιταμίνης D. Η βιταμίνη D συνιστάται σε ένα καθημερινό συμπλήρωμα των 5,000IU ανά ημέρα για να αποκτήσουν και να διατηρήσουν τα βέλτιστα επίπεδα. Συμπληρώματα βιταμινών D παρέχουν τα ίδια τα οφέλη της ηλιοφάνειας, αλλά λαμβάνονται σε πολύ μεγάλο δόση, μπορεί να προκαλέσουν τοξικότητα βιταμίνης D, ενώ η έκθεση στον ήλιο δεν το κάνει.

ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΕΤΕ ΒΙΤΑΜΙΝΗ D ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ.

Δεν μπορείτε να παράξετε βιταμίνη D στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία ή οποιαδήποτε θέση πάνω από τις 40 μοίρες βόρεια κατά τους χειμερινούς μήνες. Ωστόσο, αν έχετε μέτρια έκθεση στον ήλιο μεταξύ Μαΐου και Οκτωβρίου, η περισσεύουμενη βιταμίνη D αποθηκεύεται στο λίπος του σώματος, η οποία μπορεί να απελευθερωθεί κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

ΟΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΙΩΔΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΝΕΟΙ.

Η ικανότητά σας να παράξεται βιταμίνη D ολοένα και φθείρεται από την ηλικία των είκοσι εως την ηλικία των εβδομήντα. Οι ηλικιωμένοι είναι ιδιαίτερα δεκτικοί στις προειδοποιήσεις σχετικά με την υπερβολική έκθεση στον ήλιο και συχνά μειώνουν την έκθεση τους κυρίως σε μια εποχή που το χρειάζονται περισσότερο. Δεδομένου ότι η βιταμίνη D συνδέεται άμεσα με την υγεία των οστών, αυτή η ηλικιακή ομάδα θα πρέπει να ανησυχεί περισσότερο για διάρρηξη ισχίου, επειδή η βιταμίνη D είναι σε ανεπάρκεια, από τον κίνδυνο να κάνει ρυτίδες ή καρκίνο του δέρματος.

Advertisement

Advert/Link/Text

Advert/Link/Text


Μέλη της ΕΟΤΜ

Logo Deja Vu Logo Hempz Logo Iso Italia Logo KBL Megasun Logo King Sun Logo King Tan Logo Mystic Tan Logo Solarium Psychiko Logo Soleil Plus Logo Sun Angel Logo Sunlounge Logo Supre